I ZASADA PRZEJRZYSTOŚCI Celem zadania jest ułatwienie mieszkańcom dostępu do usług, świadczonych przez gminę. Opracowane zostało 60 kart najczęściej wykonywanych usług. Jest to opis usług świadczonych przez urząd mieszkańcom gminy i klientom urzędu, który powinien ułatwić poruszanie się po urzędzie. Katalog jest do pobrania na naszej stronie internetowej http://www.dukla.pl/e-urzad/index.htm Wydruki kart są również do pobrania w Biurze Obsługi Klienta. Komplet kart usług posiadają także sołtysi naszej Gminy. Zarządzenie Burmistrza w sprawie wprowadzenia Katalogu Usług i procedury jego aktualizacji. Czekamy na państwa opinie o czytelności kart usług, które można przekazać osobiście w Biurze Obsługi Klienta, telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres: przejrzysta@dukla.pl Ankieta 1.1 Zadanie 1.3. Opracowanie systemu oznakowania wewnętrznego w urzędzie. Celem zadania jest ułatwienie mieszkańcom poruszania się po urzędzie oraz identyfikacji pracowników. Takie oznakowanie zostało przez nas wykonane: »» Na drzwiach wejściowych umieszczona jest informacja o godzinach pracy urzędu Zbierana jest opinia klientów na temat oznakowania wewnętrznego w urzędzie - w Biurze Obsługi Klienta, telefonicznie lub drogą elektroniczną ankieta 1.3 Zadanie 1.4. Utworzenie punktu informacyjnego. Celem jest zwiększenie możliwości dostępu do informacji o usługach świadczonych przez gminę oraz wykonywanych przez nią zadaniach. Punkt informacyjny - Biuro Obsługi Klienta jest oznakowany, znajduje się na parterze po prawej stronie bezpośrednio przy drzwiach wejściowych do budynku urzędu. Czynny jest w godzinach pracy urzędu bez wyjątku. W punkcie można otrzymać karty usług wraz z formularzami wniosków. Zmiana Regulaminu Urzędu Gminy Dukla - Zarządzenie Burmistrza Zbierana jest opinia klientów na temat jakości usługi udzielania informacji - w Biurze Obsługi Klienta, telefonicznie lub drogą elektroniczną ankieta 1.4 |